GoOrder – sklep z zamówieniami online dla gastronomii

Opublikowano

Kategorie Bez kategorii

Zamierzasz uruchomić możliwość sprzedaży online i otworzyć swój własny sklep internetowy? Sprawdź nasze rozwiązanie i przetestuj bezpłatnie GoOrder!

Od 24 października cała Polska znalazła się w strefie czerwonej co oznacza, że punkty gastronomiczne na terenie kraju zostały zamknięte dla gości. Pozostaje jednak możliwość zamawiania jedzenia online na wynos. Jeżeli zastanawiasz się nad otwarciem własnego sklepu do zamawiania posiłków przez Internet i zależy Ci na czasie, to świetnie trafiłeś. 

Uważamy, że warto wspierać siebie nawzajem w tym trudnym okresie i dlatego wprowadzamy bezpłatny 3 miesięczny okres użytkowania naszej aplikacji do zamawiania jedzenia onlineGoOrder. Pozwala ona na utworzenie swojego indywidualnego sklepu internetowego, dzięki któremu klienci będą mogli zamówić swoje ulubione posiłki zarówno z odbiorem osobistym, jak i z dostawą do domu. Nie czekaj, już dziś zacznij kierować swoich klientów bezpośrednio do siebie i dołącz do grona zadowolonych użytkowników GoOrder.

Sposób składania zamówienia

Platforma GoOrder pozwala na utworzenie sklepu do zamawiania jedzenia na wynos w mniej niż 15 minut! Klienci w prosty sposób mogą złożyć zamówienie bezpośrednio przez dedykowany sklep online przy pomocy dowolnego urządzenia z dostępem do sieci. Konsument ma możliwość wyboru opcji “na dowóz”, “z odbiorem osobistym” lub “na miejscu”. W szczegółach zamówienia może ustawić konkretny czas i datę odbioru/dostarczenia posiłku. Pozwala to zamówić swoje ulubione jedzenie na wyznaczoną godzinę do dowolnie wybranego miejsca i nie czekać na przygotowanie posiłku. Dodatkowo można na miejscu złożyć również zamówienie za pomocą QRcode. Klient zajmując miejsce przy stoliku skanuje przy pomocy telefonu/tabletu odpowiednią treść i zostaje następnie przekierowany na stronę sklepu online, gdzie może samodzielnie złożyć zamówienie bez pomocy kelnera. 

W aplikacji możemy podzielić dania na różne kategorię, a następnie przyporządkować do każdego z nich spersonalizowany opis i zdjęcie produktu. Klienci oprócz standardowego zamawiania jedzenia mogą jednocześnie dowolnie je modyfikować, usuwając czy rozszerzając o dodatki, które są dostępne w menu.

Koszty prowadzenia sklepu

Skutki pandemii boleśnie odczuł każdy z nas więc nic dziwnego, że szukamy teraz oszczędności w każdym możliwym miejscu. Lokale gastronomiczne chcące dostosować się do nowej rzeczywistości coraz częściej z racji na wysokie koszty prowizyjne, sięgające czasem nawet 37%, odchodzą od zewnętrznych portali i otwierają swoje prywatne sklepy online. Niewątpliwym jest, że utworzenie swojego prywatnego sklepu jest zadaniem drogim i czasochłonnym, jednakże obecnie istnieją inne rozwiązania, które praktycznie pozwalają posiadać swój sklep online opierając się na ogólnodostępnej platformie jak GoOrder. Co ciekawe nie musisz wcale posiadać strony internetowej swojego lokalu, aby móc zacząć korzystać z tej aplikacji ponieważ ona sama stanie się dla Ciebie takową. Jeżeli natomiast posiadasz już swoją witrynę internetową to bez problemu możesz podpiąć do niej sklep jako wtyczkę. 

Zaletą GoOrder jest to, że aplikacja nie pobiera żadnych dodatkowych opłat od sprzedaży zamówień. W każdym miesiącu punkty gastronomiczne mają do wykorzystania 50 darmowych transakcji, natomiast po przekroczeniu tej liczby przechodzą na “abonament”, który wynosi od 149 zł do 349 zł miesięcznie. Jest to zatem idealne rozwiązanie dla lokali chcących niedużym kosztem otworzyć swój własny sklep i tym samym uniezależnić się od zewnętrznych pośredników.

Systemy rabatowe i pakiety lojalnościowe

GoOrder jest świetnym narzędziem do budowania bazy kontaktów. Dzięki obowiązku podania przez klienta danych osobowych wraz z numerem telefonu i adresem e-mail jesteśmy w stanie utrzymać z nim długofalowe relacje. Możemy na bieżąco informować drogą elektroniczną konsumentów o obowiązujących obecnie promocjach w naszym lokalu. Mogą one być zarówno wyznaczone na konkretne dni tygodnia oraz godziny, jak i na bliżej nieokreślony czas np. do wyczerpania zapasów. Ponadto możemy nagradzać naszych stałych klientów i zachęcić tych, którzy nie złożyli u nas zamówienia już od dłuższego czasu kodami rabatowymi, które będą w stanie wykorzystać podczas realizacji płatności.

Zarządzanie dostawami

W aplikacji GoOrder po otrzymaniu zlecenia od klienta, zamówienie oczekuje na akceptację pracowników. Następnie kiedy jest już zatwierdzone, to zostaje przypisane do wybranego dostawcy. Kierowca otrzymuje wszystkie wytyczne dotyczące zlecenia, a następnie dostarcza je konsumentowi. Jeżeli płatność nie była w formie online to  po odebraniu pieniędzy zaznacza, że otrzymał gotówkę. Dzięki temu na koniec dnia mamy szczegółowy raport dotyczący indywidualnego rozliczenia każdego z kierowców, a przepływ informacji odbywa się płynnie.

Rozliczenia z klientami

W okresie pandemii większość ludzi stara się ograniczyć kontakt z zewnętrznymi osobami do minimum. Tak samo jest w przypadku zamawiania jedzenia online. Klienci obecnie preferują korzystać z elektronicznych form płatności i często decydują się na wcześniejszą zapłatę za świadczone usługi. GoOrder posiada wiele metod płatności, które mogą zostać uruchomione przez lokal, a są to między innymi: tradycyjny przelew, blik, karta płatnicza, vouchery, ale też pozostaje możliwość włączenia opcji płatności gotówką. 

Integracja z systemem GoPOS

GoOrder jest w pełni zintegrowany z systemem GoPOS. Zamówienie złożone przez klienta automatycznie trafia na ekrany tabletów i komputerów, a system KDS (Kitchen Display System) pozwala bezpośrednio wyświetlić je na ekranie telewizora w kuchni, gdzie zostaje umieszczone w systemie kolejek. Pozwala to na znaczne usprawnienie całego procesu przygotowania zamówienia i eliminuje wystąpienie możliwych błędów podczas komunikacji między pracownikami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *