Nowości w aplikacjach

W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy sporo zmian w naszych aplikacjach. Poniżej chcielibyśmy Wam przedstawić najważniejsze funkcjonalności jakie zostały wprowadzone:

 

GoPOS – Aplikacja sprzedażowa GoPOS – panel zarządzania

  • Raporty: Dodanie porównań dwóch wybranych okresów sprzedażowych;
  • Raporty: Procentowy udział sprzedaży;
  • Raporty: Kolumny są zawsze widoczne podczas scrollowania w dół;
  • Raporty: Możliwość dodania dodatkowej grupy kolumn;
  • Raporty: Sortowanie po nazwie kolumny;
  • Raporty: Wykres – sprzedaż dzienna 
  • Raporty: Dodatkowe opcje raportów: kierowcy, zestawy, pracownik dodający
  • Raporty: Filtr: pokaż otwarte rachunki (status rachunku)
  • Raport pracowników: Sprzedaż, czas pracy, średnia sprzedaż na podstawie czasu pracy
  • Sprzedaż za pomocą kodów kreskowych
  • Przypomnienie hasła
  • Możliwość generowania PDF raportu POS;
  • Konfiguracja wydruku paragonu;
  • Konfiguracja ustawień stanowiska sprzedaży;
  • Dostęp wybranej roli do metod płatności;
  • Dzienny limit zniżek dla klientów;
  • Możliwość ustawienia 6-cio cyfrowego PIN’u;
  • Zaawansowane raporty grupowe (dla kilku miejsc).
  • Cenniki
  • Zapamiętanie loginu (przy ponownym wejściu na stronę konto będzie zalogowane);
  • Export/Import CSV produktów

GoPOS – Aplikacja POS na systemy Windows

  • Dzienny limit rabatów dla klientów;
  • Metoda płatności tylko dla wybranej roli;
  • Obsługa voucherów (wymagana integracja z GoClient);
  • Obsługa biletów (wymagana integracja z GoTicket);
  • Obsługa zewnętrznych rachunków;
  • Możliwość wyłączenia rachunków otwartych;
  • Oprogramowanie drukarek BOCA;
  • Limit kwotowy dla konkretnych metod płatności;
  • Zarządzanie ustawieniami POS z poziomu WEB;
  • Drukowanie zamówień na drukarkach fiskalnych POSNET;
  • Drukowanie raportów GoPOS na drukarce fiskalnej POSNET;
  • Drukowanie faktur na drukarce fiskalnej POSNET;
  • Drukowanie faktur na podstawie ich numeru;
  • Usuwanie lokalnej bazy danych;
  • Możliwość przypisania formy płatności do zniżki – po kliknięciu „Zapłać” rachunek jest automatycznie zamykany;
  • Możliwość ukrycia niedostępnych produktów w menu (na widoku kategorii);
  • Możliwość ustawienia czy wymagać podania powodu stornowania zapisanej pozycji/rachunku;
  • Możliwość przypisania do rachunku kraju lub kodu pocztowego (UE);
  • Widoczność opisów do pozycji na ekranie rachunków;
  • Cenniki produktów;
  • Dodawanie i edycja klientów z pozycji aplikacji (baza lokalna);
  • Wybór kierowcy po naciśnięciu opcji dostawa;
  • Drukowanie klienta (z adresem) oraz kierowcy dla rachunku w dostawie;
  • Autoryzacja przejmowania oraz przekazywania rachunków;
  • Wystawianie oraz wydruk faktur z poziomu aplikacji;
  • Obsługa wag towarowych;
  • Automatyczne łączenie rachunków;
  • Podgląd statusów przygotowania;
  • Przejmowanie rachunków z innych terminali w oknie dzielenia rachunków;
  • Drukowanie raportu jednego kelnera;
  • Przekazywanie rachunku jako rachunek grupowy;
  • Obsługa skanerów kodów kreskowych;
  • Dodanie miejsc do stolikow;
  • Synchronizacja ustawień terminala;
  • Sygnalizacja dźwiękowa wydruku w EPSON_DIRECT (drukarka bonowa);
  • Polskie znaki w sterowniku THERMAL oraz EPSON_DIRECT;
  • Obsługa protokołu EPSON_DIRECT przez USB (drukarka bonowa);
  • Obsługa protokołu THERMAL i NOVITUS przez sieć LAN (drukarka fiskalna).

GoStock – Aplikacja magazynowa

  • Zapamiętanie loginu (przy ponownym wejściu na stronę konto będzie zalogowane);
  • Dodanie podsumowań w raportach;
  • Dodanie podsumowań w inwentaryzacji;
  • Dodanie dokumentu dostosowania w celu zmiany stanu magazynowego (np. strata, promocje, gratisy );
  • Dodanie funkcjonalności zwrotu całości lub części zamówienia;
  • Wyszukiwanie produktów po kodzie kreskowym;
  • Dodawanie dokumentów za pomocą skanera kodów kreskowych;
  • Możliwość skonfigurowania produktów, cen, kodów kreskowych, a następnie wysłanie ich do aplikacji sprzedażowej GoPOS;
  • Możliwość wysyłania stanów magazynowych do aplikacji sprzedażowej;
  • Podgląd i edycja in-line na liście pakietów;
  • Generowanie dokumentu produktu;
  • Generowanie listy pakietów/receptur;
  • Dodanie dodatkowych uprawnień: zarządzanie zamówieniami, zwrotami, zakupami, dostosowaniami, fakturami;
  • Wielowalutowość zakupów;
  • Poprawa nazewnictwa;
  • Raport inwentaryzacji;
  • Aplikacja do inwentaryzacji z wagą Bluetooth;
  • Export/Import kontaktów;
  • Export/Import produktów, stanów początkowych, atrybutów produktów
  • Kategorie kontaktu;
  • Faktury zamówień;
  • Wydruk dokumentów: zakupu, zamówień, dostosowań, przeniesień;
  • Atrybuty do produktów;
  • Dodanie jednostek miary opakowań;
  • Poprawa widoku listy produktów: dodanie opisu, SKU, dodatkowe filtry;
  • Generowanie listy dokumentów do PDF;
  • Masowe akcje ( zatwierdzanie dokumentów );
  • Multilokalizacje – obsługa kilku niezależnych magazynów;
  • Generowanie w inwentaryzacji arkuszy z wyborem kategorii
  • Generowanie kodów kreskowych z PREFIX’em.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *